Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гриценчук О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Гриценчук О. О. Гендерний підхід у моніторингових дослідженнях ІК-компетентності учнів в освітній практиці країн Європи [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_5 Проаналізовано гендерний підхід у моніторингових дослідженнях інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Європи на сучасному етапі. Висвітлено результати досвіду таких міжнародних організацій як ООН, ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Організації Економічного Спiвробiтництва та Розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.Проанализирован гендерный подход в мониторинговых исследованиях информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений в странах Европы на современном этапе. Освещены результаты исследования зарубежного опыта международных организаций ООН, ЮНЕСКО, ЮНИСЕФ, Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Организации Экономического Сотрудничества и Развития ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) по мониторинговым исследованиям ИК-компетентностей учащихся. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.The article deals with the analysis of gender issues in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC-competencies) in european secondary schools at the present stage. There are highlighted the results of research of experience of international organizations, such as: UNDP, UNESCO, UNІSEF, The International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA, Organisation for Economic Co-operation and Development – OECD) on monitoring studies of students’ IC-competencies. There are identified peculiarities, common trends and future development.
| 2. |
Гриценчук О. О. Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (досвід міжнародних порівняльних досліджень ОEСD ТА IEA) [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_3 Висвітлено досвід міжнародних організацій: Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA) та Організації з економічного спiвробiтництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Подано аналіз загальних підходів до моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів у країнах Європи на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.Отражен опыт международных организаций: Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA ) и Организации по экономическому сотрудничеству и развитию ОЭСР (Organisation for Economic Cooperation and Development - ОEСD) по мониторинговым исследованиям информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений. Представлен анализ общих подходов к мониторинговым исследованиям ИК-компетентности учащихся в странах Европы на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.The article deals the experience of the The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA and the Organisation for Economic Cooperation and Development - OECD in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC - competence ) of secondary schools, presented an analysis of common approaches to monitoring studies IC - competence of pupils in Europe at the present stage. There are identified peculiarities, common trends and future development.
| 3. |
Гриценчук О. О. Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової школи Бельгії (Фламандська спільнота): загальні підходи до змісту й оцінювання [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_3 Висвітлено проблему формування та розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкової школи (вік 6–12 років) Королівства Бельгія (Фламандська спільнота). Подано аналіз досвіду таких національних інституцій як Міністерство освіти і професійної підготовки Фландрії, Агенція забезпечення якості освіти і професійної підготовки, Консультаційні педагогічні служби щодо загальних підходів розвитку змісту й оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів Бельгії на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку змісту ІК-компетентності учнів і її оцінювання.Освещена проблема формирования и развития информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальной школы (возраст 6–12 лет) Королевства Бельгия (Фламандское сообщество). Представлен анализ опыта таких национальных институций как Министерство образования и профессиональной подготовки Фландрии, Агентство обеспечения качества образования и профессиональной подготовки, Консультационные педагогические службы относительно общих подходов к развитию содержания и оценки информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальных классов Бельгии на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития содержания ИК-компетентности учащихся и его оценки.The article deals with the problem of development of information and communication competence of primary education pupils in the Kingdom of Belgium (Flemish Community). There is presented an analysis of the experience of national institutions such as the Ministry of Education and Training of Flanders, the Agency for Quality Assurance in Education and Training, Pedagogical Advisory Services relating to the development of common approaches and assess the content of information and communication competence of elementary school students in Belgium. There are identified peculiarities, common trends and future development.
| 4. |
Гриценчук О. О. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя у галузі середньої освіти Нідерландів: підходи, моделі, досвід [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_8
| 5. |
Гриценчук О. О. Європейський досвід розвитку цифрової компетентності вчителя в контексті сучасних освітніх реформ [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук, І. В. Іванюк, О. Є. Кравчина, І. Д. Малицька, О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 316-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_25
| 6. |
Овчарук О. В. Модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища розвитку громадянської компетентності вчителя на основі підходів ради Європи [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук, О. О. Гриценчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_30
| 7. |
Гриценчук О. О. Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів, Бельгії та України [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 79, № 5. - С. 341-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_79_5_24
| 8. |
Овчарук О. В. Освітні онлайн ресурси для підтримки освіти для демократичного громадянства та цифрового громадянства у європейських країнах у період пандемії covid-19 [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук, О. О. Гриценчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 55. - С. 86-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_55_11
| 9. |
Гриценчук О. О. Загальні підходи до побудови та розвитку інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід нідерландів [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_4
|
|
|